14-12-2014 10:30 RKDVC 6 DESK 5 Hagelaars, P.H. 1-3

Genoeg hertentamens na de winter

Op een koude ochtend en een winters speelveld heeft DVC 6 de laatste wedstrijd voor de winterstop met 1-3 verloren van DESK. Hierdoor valt RKDVC voorlopig terug naar de middenmoot. Een eerste seizoenshelft met 2 gezichten werd afgesloten. De eerste 5 wedstrijden werden allen gewonnen, maar de 6 wedstrijden die daarop volgde waren eigenlijk allemaal onvoldoende.
Ook tegen DESK was het niet echt goed te noemen. Desondanks had DVC zeker niet hoeven verliezen. Maar zoals vaker de laatste weken werden de tegendoelpunten kinderlijk eenvoudig weggegeven. Dan wordt 't lastig winnen.
De ploeg heeft nu een paar weken de tijd om de kop leeg te maken. Wellicht dat wat quality-time met vrienden en familie deze maand voor een opgeladen batterij zorgt.
De 2e seizoenshelft terug naar de basis, kei en kei hard werken en vanuit taak en positie spelen. Met een vleugje plezier en een tikkeltje geluk, moet dat het recept zijn voor een succesvol restant van de competitie.
Rest mij niets anders dan alle spelers, begeleiders, supporters, kinderen, ouders en anderen betrokkenen bij DVC 6 alvast fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2015 te wensen. Tot in het nieuwe jaar.
Door: Michael Leijte , 17-12-2014 00:00