RKDVC VR1

14-12-2014 10:00 Nemelaer VR2 RKDVC VR1 13-0

Nemelear VR2- RKDVC VR1

Vandaag op 14 december 2014 om 8:30 werden de Perdjûhs weer van stal gehaald, ze hadden de laatste wedstrijd voor de winterstop op de planning staan. Na een moeizame start en wat vertragingen door een mak perdjûh , gingen de perdjûhs met volle moed voor een verkorte warming up. De wedstrijd startten we dan ook met 10 perdjûhs. We begonnen sterk maar toch werkte dat niet de 1-0 werd gescoord, toch lieten de perdjûhs hun hoofden niet hangen en gingen ze voor een gelijk spel! Helaas viel deze aan de verkeerde kant 2-0. Er werd goed verdedigd maar nemelear kreeg nog een kans 3-0. Er werd goed verdedigd door Mandy , demi , kathy en ayse, het was een grote schietpartij voordat de 4-0 viel maar het lukte nemelear toch , helaas. Met een stand van 4 voor nemelear en 0 voor RKDVC gingen we de rust in. Nadat we onze hoefijzertjes geslepen hadden begonnen we aan de 2e helft. De 2e helft begonnen de perdjûhs met 9 perdjûhs sterk en zette druk naar voren , de bal werd onderschept en het werd 5-0 , 6-0 , 7-0 , 8-0 en 9-0 , toen kwam het legendarische moment dat het enige driehoekje van de wedstrijd werd gemaakt! Door de 3 perdjûhs kelly , maaike en Kathy, goed gedaan! Toch werd het na een tijdje 10-0. we hadden gehoopt de dubbele cijfers een keer buiten wege te laten dit wilde echter niet lukken 11-0, in de laatste minuten lukte het nemelear maar niet om te scoren door de goede reddingen van onze perdjûh terug van weg geweest Anne, daarnaast kregen we nog 1 kans maar demi schot de bal net naast. Aan het einde van de 90 minuten was het 13-0 en konden de perdjûhs weer terug draven naar stal. Winterstop! De perdjûhs van RKDVC VR1 wensen jullie fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar.

Perdjùh 11 , piertje!

Wist je dat...
Perdjûh 1 , zelfs een fotoshoot krijgt op de training voor in het clubblad
Perdjûh 2, weer terug komt na de winterstop.
Perdjûh 3 , nog steeds de spelregels niet kent. En bij een uit trap van de keeper stug in de 16 bleef staan.
Perdjûh 4 , helaas pas weer na de winterstop mag op draven.
Perdjûh 5, vandaag goed heeft gevoetbald, ondanks haar mooie snoekduik.
Perdjûh 6 , ons vandaag verliet voor een visagie cursus , maar de 1e helft wel zich voor 100% inzette
Perdjûh 7 , vandaag onderdeel was van het enige driehoekje van de wedstrijd.
Perdjûh 8 ,deze week de wisselbeker heeft gekregen omdat ze de enigste kans had en de sterren van de hemel verdedigde
Perdjûh 10 , ondanks haar blessure , goed voetbalde en de 1e helft maar 4 goals door heeft gelaten als keeper. En onderdeel was van het enige driehoekje
Perdjûh 11 , volgende keer niet meer te laat komt ! En haar wekker op tijd zet.
Perdjûh 12, ze bleef vandaag helaas op stal staan, beterschap van de perdjûhs
Perdjûh 13, vandaag haar volledige lachbui had, maar toch goed haar best heeft gedaan.
Perdjûh 15, onze trouwe supporter is , en er elke week bij is.
Perdjûh 17, vandaag super trots was op ons enige driehoekje ! En altijd nog hoopt dat we kampioen worden. Van onderen?
Door: Sanne van der Velden , 14-12-2014 00:00