RKDVC MD2

10-05-2014 10:30 SSC'55 MD1 RKDVC MD2 7-2

Geflatteerd verlies MD2 in Sprang

Op wat natte zaterdagmorgen gingen we voor onze voorlaatste competitiewedstrijd tegen SSC naar Sprang-Capelle. Vanwege de meivakantie hadden we drie meiden van de MD1 geleend.
Met goede zin gingen we fel van start. In het begin kregen we al snel mogelijkheden om de doelvrouw van SSC te passeren. Het lukte helaas niet. Door snelle uitvallen van SSC en met goede aanvallers werd onze verdediging al snel twee uitgespeeld en kwamen we al gauw tegen een achterstand aan te kijken van 2-0. We bleven de aanval zoeken en konden diverse hele goede kansen creƫren. Onze voorhoede kon de bal jammer genoeg niet in het doel krijgen. Kort voor rust was het Evi die de stand op 2-1 bracht. We gingen toen op jacht naar de gelijkmaker die er in de 1e helft niet kwam. Met goede moed gingen we na de pauze aan de 2e helft beginnen. Al snel bleek dat SSC over snelle en vaardige aanvallers beschikte. Hoewel we goed verdedigde en vaak in de aanval waren, was SSC enorm effectief. Ze liepen in de loop van de 2e helft uit van 2-1 naar 7-1. In de laatste minuut kon Lieke de stand nog op 7-2 brengen. Overall gezien was dit verlies geflatteerd. We waren zeker niet zo veel minder dan SSC maar uiteindelijk waren zij die de doelpunten maakte.
Volgende week de laatste wedstrijd van de competitie. Het zou leuk zijn als we in Loon op Zand nog een puntje kunnen pakken.

Jullie leiders Harrie en Cees
Door: Cees Frikkee , 10-05-2014 00:00