RKDVC 1

11-05-2014 14:30 VCB 1 RKDVC 1 2-4

Ruud van Son scoort tweemaal in 250ste wedstrijd

Vandaag gaat de reis naar Biezenmortel alwaar het 1e tegen VCB 1 moet spelen. Het is weliswaar een herfstachtig aandoende mei zondag maar de stemming zit er bij de toeschouwers toch aardig in. Op een goed uitziend veld wordt de wedstrijd gestart en na al 8 minuten wordt de 0-1 genoteerd door een goal van Nick v.d. Laar die op sublieme wijze een hoekschop van Jorg van Oijen inkopt.
Vervolgens krijgen we een eerste helft te zien die niet veel spectaculairs te melden heeft, alleen het feit dat we kwalitatief een stuk beter tonen dan de gastgevers. De 0-2 wordt rond de 40e minuut door Ruud van Son gescoord en in de 43e minuut ziet Roy de Vaan zijn kans schoon de stand een nog beter aanzien te geven. Dus de rust in met de 0-3. In de rust hebben de VCB'ers blijkbaar iets te horen gekregen, want kort na de rust scoren ook zij en is de stand 1-3. Ze blijven pittig aandringen wat uiteindelijk in de 80e minuut tot de stand van 2-3 leidt. Dit geeft toch te denken, want concurrerende teams hebben hier in het verleden verloren. Toen echter in de 85e Ruud wederom een goal maakte, zagen ook zij in dat er niet veel meer te halen viel. Intussen maakten A-junioren Randy van den Heuvel en Ruud Voogd hun eerste minuten in het eerste team.

Ruud van Son speelde vandaag een perfecte wedstrijd, scoorde 2x maar was daarnaast ook met zijn 250e wedstrijd in het 1e bezig. Ruud van harte gefeliciteerd hiermee en bedankt!

Een laatste wedstrijd van een schitterend seizoen. Kampioen en met verve!

Op naar de 2e klasse en met dit team heeft deze supporter er veel vertrouwen in.

Jongens en technische staf bedankt

Opstelling:          Roel Bijsterbosch, Marco Pulles (Randy van den Heuvel 72ste), Nick van de Laar, Remco van Hoesel, Steven ten Cate, Yannick van Zutphen (Huub Voogd 82ste), Roy de Vaan, Damian van Bijnen. Jorg van Oijen, Ruud van Son, Shakeb Ahon Zada

Scoreverloop:    0 – 1 Nick van de Laar 8ste minuut
                        0 – 2 Ruud van Son 40ste minuut