RKDVC 3

25-05-2014 12:00 RKDVC 3 DOSKO 2 0-1

DVC sluit seizoen af met opgeheven hoofd

Vandaag stond de tweede wedstrijd in het nacompetitie treffen met dosko op het programma. Deze sterke tegenstander had ons vorige week met 3-0 op ons falie gegeven. Dus voor DVC was het duidelijk vandaag. Volle bak gas en niks minder. Zo werd er ook getraind afgelopen week. Alles of niets. Na de tactische bespreken met wat discusies was het duidelijk. In een 3-5-2 opstelling was het vanaf minuut 1 gaan en alles geven. Dit probeerde DVC ook. Maar helaas voor DVC is DOSKO een sterke ploeg met spelers die gewend zijn om op een hoog niveau te spelen. Moest DVC zijn versterking zoeken bij de A1, B1 en 't 7e (Norbert, Randy, Jeroen, Roel, Joep, Mitchel, Tim) in ieder geval hartstikke bedankt voor jullie steun. Sorry als ik iemand vergeten ben. Maar DOSKO kon spelers van hun 1e gebruiken die hoofdklasse niveau gewend waren. En wij met ons 3e team gingen voorop in de strijd. Maar helaas was dit in deze tweeluik niet genoeg. Na een 3-0 verlies. Werd vandaag het seizoen afgesloten met een 0-1 verlies. DVC heeft vandaag alles gegeven. We hebben er alles aan gedaan om de 3-0 goed te maken. Maar het geluk was niet aan onze zijde. Lk mocht na een klein kwartier aanleggen vanaf 11m. Maar gisteren was er een internationaal toernooi geweest en de duitsers hadden gretig gebruik gemaakt van ons hoofdveld. Hierdoor moest lk de pingel nemen vanuit een welbekende kuil en deze werd helaas dus ook gemist. Dit deerde DVC verder niet. Ze gingen door met gas op de plank en gaan. Maar het net werd helaas niet gevonden. Beide teams waren blij met de rustpauze. Want het stond nog wel 0-0 maar er werd voor elke meter geknokt. De tweede helft was dus gaan gaan en nog eens gaan. Maar de energie stroomde langzaam weg. Wissel na wissel werd gebruikt. Maar helaas kon dit niet het verschil brengen. DVC deed alles wat binnen bereik lag maar DOSKO was een geslepe en sterke ploeg. Uiteindelijk was het een vrije trap waarvan DOSKO wist te profiteren. 0-1. DVC rechte nog 1 keer de rug dit seizoen. Maar helaas de ers treffer zat er niet meer in.
Na een mooi seizoen waarin t 3e tot de laatste wedstrijd mee streed om het kampioenschap. DVC de nacompetitie haalde zit het er nu toch echt op.
Het seizoen is geslaagd, helaas zonder prijs maar zoals de titel al aangaf wel met opgeheven hoofd.

Bbij deze wil DVC 3 iedereen bedanken die dit jaar mogelijk heeft gemaakt. Van supporters die steevast elke week op de tribune zaten tot de het kantinepersoneel dat elke keer weer voor een goudgele rakker zorgde.

DVC 3 heeft een mooi seizoen gehad en hoopt jullie komend seizoen weer te kunnen vermaken!
Tot begin augustus!
Door: Stef Muskens , 25-05-2014 00:00