RKDVC C2

19-08-2014 19:00 SC 't Zand C2 RKDVC C2 2-2

C2 STEEDS MEER INGESPEELD

Op deze dinsdag in Aug. 'n oefenwedstrijd voor de(gedeeltelijk)nwe C2 tegen SC 't Zand C2, uitkomend in de 1ste klasse.Met goed positiespel van beide teams ontspon zich 'n gelijk opgaande wedstrijd met kansen over en weer.Halverwege de 1ste helft wist 't Z. twijfelend verdedigen af te straffen 1-0. onze spitsen(o.a. Gijs) hadden nog geen geluk bij schoten op 't Tilburgse doel.De 2-0 werd gescoord uit 'n counter, waarbij (weer)bleek dat sommige moeite hebben met de omschakeling van balbezit naar balverlies(gaan we aan werken).Toch is er al vooruitgang geboekt want enkele maanden terug liet men na zo'n snelle 2e goal de score(ook tegen 't Zand) oplopen naar meer(6-1)..
In de 2e helft was DVC C2 het grootste gedeelte de betere en
bovenliggende partij die zich knap terug knokte waarbij Menno
(had nog nooit spits gespeeld)al vrij snel beheerst de 2-1 binnenschoot. De wil om niet te verliezen werd kort voor tijd beloond met de 2-2, goede goal van Mohamed. Over ruim 'n week als iedereen terug is van vakantie wordt 't spel allemaal nog beter en mooier daarvan zijn wij overtuigd.

De coaches K&K

P.s. Jos bedankt voor de assistentie
Door: Kornel Rzemieniecki , 24-08-2014 00:00