RKDVC A1

20-09-2014 14:30 RKDVC A1 Blauw Geel'38/JUMBO A1 1-2

Nieuwe kleding technische staf, geen 3 punten

Voor de wedstrijd kregen we van onze sponsors TopFysiotherapie en Logistic Force nieuwe kleding uitgereikt. Bedankt hiervoor! Ook werden er enkele teamfoto's gemaakt, met en zonder sponsor. Daarna de wedstrijd tegen Blauw/geel. We begonnen vrij aardig en creƫerde ook enkele kansen. na 19 minuten was het dan zover: 1-0 via Stijn. Ons eerste doelpunt van de competitie! Het bleef lang goed gaan, tot het einde van de eerste helft, zij namen de overhand. De thee kwam op een goed moment. In de rust werden er wat puntjes op de i gezet, dachten we. na 4 minuten was dit allemaal verleden tijd doordat de 1-1 toen al binnen lag. Helaas bleef het hier niet bij. 1-2. Deze schoot hij wel aardig binnen trouwens. Hierna ging het er niet veel beter op, iedereen leek eraan mee doen. er was totaal niks meer terug te zien van het spel in de 1e helft.

Volgende week dan maar eens punten pakken!
Door: Rowan Csizmazia , 21-09-2014 00:00