RKDVC D1

20-09-2014 11:45 DSC D1 RKDVC D1 4-1

Op naar de volgende wedstrijd

Vandaag stond DSC op het programma. Het was logisch dat we vol voor de winst gingen omdat we dan bovenaan bleven staan en natuurlijk ook gewoon omdat we altijd willen winnen. Na een slappe warming up begonnen we de wedstrijd net zo. En zo hadden we ook snel een doelpunt om ons oren. Gelukkig voor de mannen van de d1 van DVC konden we nog voor rust een goal maken. Tufan was deze keer de doelpuntenmaker met een mooie goal binnenkant paal. We gingen de rust in en kregen een goede preek van Stijn, Niels en Rens. Nu zouden toch wel goed aan de tweede helft moeten gaan beginnen maar dat was deze keer helaas niet zo. En tijdens de tweede helft vielen de goals niet waar ze zouden moeten vallen en DSC was de gene die de wedstrijd besliste door nog 3 goals te maken. 4-1 was de eind uitslag. Waar het er in de twee vorige wedstrijden wel uit kwam was dat nu niet het geval. Het kan natuurlijk een keertje gebeuren dat je verliest maar dat betekent wel dat we de volgende wedstrijd vol aan de bak moeten en zorgen dat we winnen.
Door: Bart Scholte , 21-09-2014 00:00