RKDVC D2

15-11-2014 10:00 Uno Animo D1 RKDVC D2 5-1

D2 laat wederom 2 gezichten zien

Vandaag stond er weer een pittige wedstrijd op het programma. Maar dit kunnen we eigenlijk elke week wel als kop neerzetten. Want voor de D2 zullen dit jaar geen makkelijke wedstrijden te spelen zijn. Na een matige trainingsweek was het aan de jongens om te laten zien wat ze wel kunnen. Dit was in de korte bespreking snel duidelijk gemaakt.
Omdat de D2 met wat blessureleed te kampen had kwam Nick Pelle ons vandaag versterken. Dit heeft hij super gedaan en speelde een bere pot!! Nick bedankt.
DVC begon wat zoekend aan de wedstrijd. Maar na enkele minuten hadden we de aanvalslinie van Uno aardig onder controle en konden we zelf wat verder vooruit gaan spelen. Dit resulteerde dan ook in een aardige eerste helft, met na ongeveer 20 minuten een mooie 0-1 voorsprong. Een keurige aanval werd beheerst door Jamiro afgerond. Helaas voor de mannen uit Drunen was een slippertje in de defensie voor rust de aanleiding tot de 1-1. Hierdoor gingen we toch met een ander gevoel de thee opzoeken.
Net als zo vaak was het ook deze week duidelijk. Het kon geen tandje minder want anders gaan we er gewoon weer op. Helaas voor ons werd hier niks mee gedaan. Want voordat we het idee hadden begonnen te zijn slingerde een spits van Uno langs ongeveer 8 man van DVC en schoot keurig binnen. Dit werd gevolgd door ongeveer de zwakste 15 minuten van DVC dit jaar. Want Uno kon de voorsprong verder uitbreiden naar 5-1. DVC wist zich tegen het einde van de wedstrijd nog iets te herpakken door de wat vergrote inzet. Maar dit is lang niet genoeg om het de tegenstander moeilijk te maken. Het zal nu toch wel duidelijk zijn voor de jongens dat er de komende weken 60 minuten voor gegaan moet worden. Helemaal met het oog op de komende tegenstanders.
Heren laat jullie door de weeks ook eens van jullie goede kant zien zodat we op zaterdag 60 minuten kunnen laten zien wie we echt zijn.

Nick nogmaals bedankt
En vorige week helemaal vergeten in het verslag. Maar Peter bedankt voor het vlaggen!
Door: Stef Muskens , 17-11-2014 00:00