Heracles

Datum Tijd Thuis Uit Einduitslag
01-01-1970 01:00

Heracles en Roda trakteren doelpunten!

Na deze week goed getraind te hebben, mochten we vandaag weer aan het werk. Compleet en vol goede moed verscheen Heracles aan de aftrap. Roda JC was de tegenstander en de spelers kwamen met een duidelijke opdracht naar Drunen: doelpunten maken. Deze missie slaagde goed.

Heracles startte prima aan de wedstrijd en wist al binnen een minuut de openingstreffer te maken via Ruben. 1-0. Prima hoor! Kort daarna wist Roda de stand al weer gelijk te trekken: 1-1. Maar Heracles ging ook weer gewoon door met aanvallen en maakte zelfs de 2-1, via wederom Ruben. Toen vond Roda het wel mooi geweest, het tempo werd omhoog geschroefd en doelman Vic werd vanuit alle hoeken onder vuur genomen. Met als resultaat doelpunten, héél veel doelpunten. Toen de kruitdampen na de eerste helft waren opgetrokken stond er een 2-8 ruststand op het scorebord.

Niet getreurd, de tweede helft de mouwen wat verder omhoog en vooral niet ophouden met aanvallen. En ook blijven verdedigen. Roda gaf wat extra ruimte weg aan Heracles, waardoor ook in de tweede helft de doelpunten bijna niet te tellen waren. Gelukkig deed Heracles ook goed mee en Simon wist nog twee doelpunten te scoren en ook Thijmen wist met een schotlob een treffer te maken. Mees, keeper van dienst in de tweede helft, wist nog een paar prima ballen te pareren. Ook moest hij er nog een paar uit het netje halen.

Iedereen had het dus vrij druk, en we hebben allemaal ons kansje wel gehad. Vic, Dean en Mohammed zagen goede pogingen net niet in de goal verdwijnen. Goalgetter Ruben wist het net nog wel te vinden. Daarnaast bleef Heracles toch goed hard werken ondanks de grote achterstand. Complimenten hoor!

Deze mooie wedstrijd eindigde in een verdiende 12-7 overwinning voor Roda. Bij de penalties stond het vizier niet scherp bij Heracles. Gelukkig kon Mees als laatste nog even laten zien hoe het moest.

Volgende keer blijven we wel kijken naar alle penalties van iedereen. Het voetballeven op zaterdag bestaat niet alleen uit je eigen penalty!
Succes volgende week!
Door: Maarten , 30-09-2017 00:00