VVV Venlo

Datum Tijd Thuis Uit Einduitslag
04-11-2017 10:15

VVV strijdend ten onder tegen koploper PSV

Onder het genot van een heerlijk najaarszonnetje stond afgelopen zaterdag de wedstrijd tegen PSV op het programma. PSV was als koploper naar Drunen afgereisd en het beloofde dan ook een zware pot te gaan worden.

Met opgeheven hoofd en een strakke blik stond VVV klaar voor de aftrap. PSV zou vandaag de punten niet zomaar mee naar huis nemen. Na het beginsignaal van de altijd scherp leidende heer Kerver ontstond er een gelijk opgaande strijd. Beide teams knokte voor elke bal en gaven elkaar geen duimbreed toe.

De gesloten verdediging van VVV wist de aanvallers van PSV goed tegen te houden. Er werd niks weg gegeven en stiekem groeide de hoop op een stunt. Af en toe kwam VVV er zelfs behoorlijk gevaarlijk uit maar echt grote kansen wisten we helaas niet te creëren. Na 10 minuten spelen in de 1e helft was het toch PSV dat de score wist te openen. Jammer, maar VVV liet zien dat ze wilde blijven knokken voor een goed resultaat. De 1e helft werd afgesloten met een 0-1 achterstand maar het, opnieuw in grote getale opgekomen, publiek had een strijdvaardig VVV gezien.

In de tweede helft veranderde er weinig aan het spelbeeld. PSV wist als koploper VVV niet te overrompelen en het bleef lang 0-1. VVV bleef geloven in een goed resultaat. Ondanks de uitstekend spelende verdediging moesten we helaas toch nog twee doelpunten incasseren. De snelle aanvallers van PSV waren af en toe iets te rap waardoor de eindstand werd bepaald op 0-3. Met een beetje geluk had VVV vandaag een doelpunt kunnen maken. Gezien de strijd en vechtlust van VVV was dit zeker dik verdiend geweest.

VVV, helaas hebben we PSV niet kunnen verrassen, maar jullie hebben allemaal laten zien te willen knokken voor elkaar. Ik weet zeker dat, als we zo doorgaan, er nog heel veel mooie wedstrijden aan gaan komen. De penalty’s hebben we knap gelijkgespeeld met 4-4. Toch een kleine beloning voor jullie inzet van vandaag!

Groetjes van een trotse en tevreden leider
Door: Dave Vermeegen , 04-11-2017 00:00