FC Den Bosch

04-11-2017 10:15

Heracles in vorm tegen FC Den Bosch

www.rkdvc.nl
Onder een mooi herstzonnetje speelden we afgelopen zaterdag een leuke wedstrijd tegen FC Den Bosch. Iedereen was van de partij, waarbij we vaste waarde Mouhammed dus met een gerust hart konden uitlenen.

Dean startte vandaag in de goal en hield in de 1e helft keurig zijn doel schoon. Geen tegengoals, dat betekende dus dat we goed aan de wedstrijd begonnen waren. Heracles had er zin in want er werd hard gewerkt om de bal zo snel mogelijk te veroveren. Eenmaal in balbezit zagen we dat er goed overgespeeld werd. Het kon dan ook niet uitblijven dat we doelpunten gingen maken. In de eerste helft zelfs 3. Ruben en Simon waren de doelpuntenmakers. Vaak ontstonden er mooie kansen na fraaie passjes van Thijmen, Vic, Stijn en Mees.

Waar Heracles in de 1e helft de bovenliggende partij was, was de tweede helft een stuk spannender. Er ontstonden ook kansen voor FC Den Bosch, maar Thijmen, die keepte in de 2e helft wist veel tegen te houden. Met Mees aan het hoofd van de verdediging stond het vandaag als een huis achterin. Stijn en Vic waren zeer fanatiek op het middenveld, Dean was gelukkig op tijd beter geworden om zijn team prima te helpen en voorin waren Ruben en Simon voortdurend gevaarlijk.

Ondanks vele goede aanvallen aan beide kanten, viel er in de tweede helft geen doelpunt meer. Bij het eindsignaal waren de Heracles spelers blij en trots dat er weer eens een overwinning behaald werd.

FC Den Bosch wist er precies een penalty meer in te schieten, dus hier zagen we ook blije gezichten.

De ‘man of the match’ medaille hangt deze week om de nek van Stijn, die iedere week weer een stuk beter wordt. Maar als team hadden we hem allemaal wel verdiend vandaag.

Goed (over)gespeeld mannen van Heracles, dit zien we graag volgende week weer! Succes!
Door: Maarten , 06-11-2017 00:00