Ajax

Datum Tijd Thuis Uit Einduitslag
02-11-2019 09:30 RKC AJAX

AJAX MAAKT HET RKC LASTIG EN GEEFT PUNTEN NIET CADEAU 7-12

Ajax moest al vroeg op want het moest naar Elshout voor de wedstrijd tegen RKC , in de druilerige regen wat gelukkig op hield toen de Ajax sterren het veld betraden tegen de toppers van Rkc . Dat Ajax niet gewend is op dit vroege tijdstip te spelen was te merken ,Ajax was nog niet goed wakker . Rkc kwam dan ook binnen 10 minuten met 3-0 voor. Ajax ontwaakte en het was Mathijs die een knappe bal kreeg van Milan en de 3-1 binnenschoot .RKC wist dat het nog niet van Ajax af was Bas Embre en Milan verdedigde goed Sam had enkele knappe reddingen in huis maar kon niet voorkomen dat Rkc uitliep naar 4-1 . maar Ajax gaf niet op en nog voor rust kwam Ajax op 4-3 nadat Jad eerst uit een moeilijke hoek de 4-2 binnen schoot een wereld goal Jad een minuut later was het 4-3 de Ajax supporters kregen hoop en de R KC supporters werden steeds bleker ondanks de gezonde Elshoutse lucht Het was Rkc dat pal na rust uitliep tot 5-3 maar weer kwam Ajax terug door Cas die vanuit een uitbal de bal in de uiterste hoek schoot 5-4 .Ajax wilde met zijn allen naar voren maar dat kan niet want dat geeft de tegenstander alle kans om te scoren Rkc liep uit tot 7-4 maar weer kwam Ajax terug door Cas tot 7-5 de wedstrijd was nog niet gestreden ondanks dat Rkc uitliep naar 8-5 .Ajax bleef strijdbaar en kwam terug naar 8-7 nadat Ridwan een bekeken bal gaf op Jad die hier wel raad mee wist . Maar Ajax vergat te verdedigen en Bas en Ridwan gingen mee naar voren in al hun ijver Milan en Sam konden de aanvalsgolven van RKC niet stoppen en zo kwam Rkc uit op een 12- 7 overwinning hier hoeft Ajax zich niet voor te schamen want het heeft laten zien over een goede mentaliteit te beschikken en dat het steeds beter gaat klasse Ajax ( MAN VAN DE WEDSTRIJD IS JAD ABDO , KLASSE JAD )
Door: Jan van Hooft , 02-11-2019 00:00