RKDVC E2

28-03-2015 09:30 OSC'45 E1 RKDVC E2 2-1

E2 verliest uit bij OSC'45

Vandaag was het uitslapen voor de mannen. De wedstrijd was een uurtje later dan normaal. Vol goede moed reden we met de karavaan naar Den Bosch, met Casper als aanvoerder.
De wedstrijd was op echt gras. Het hobbel de bobbel veld was voor de Bosschenaren bekend terrein. Die gingen er vol tegenaan. Onze mannen moesten wel even wennen, maar konden meteen aan de bak. Tim was scherp en ging meteen in de aanval, maar kwam niet door de verdediging. Wel een corner voor DVC. Mark draaide de bal er helaas niet in. De keeper van OSC nam meteen uit en dat was meteen een goede voorzet voor de oranje aanvallers, 1-0.
Daarna moest Thijn meteen weer in actie komen, maar had een goede redding. Hup meteen weer in de aanval met Gert-Jan in de hoofdrol. Helaas schoot hij naast. De smaak van het aanvallen beviel goed en Tim ging op het doel af. Met een mooie actie die hij perfect afmaakte was het 1-1. Dat maakte de Bosschenaren weer wakker en maakte al snel 2-1. Door een overtreding van de tegenpartij kreeg DVC een penalty. Helaas eindigde die op de paal! Jammer! Door al het harde werken viel Goof geblesseerd uit. Beterschap jongen.
Na de rust bleef het maar slappe hap voetbal. De aanvallen van onze mannen waren helaas niet succesvol. Tycho, Thijmen en Casper stonden wel hun mannetje in de achterhoede en voorkwamen nog meer schade. Hierdoor bleef het 2-1 voor OSC'45.
Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Door: Astrid , 28-03-2015 00:00